Подарунковий сертифiкат
Подарунковий сертифiкат

ЯК ЗНАЙТИ СВІЙ АРОМАТ: ПОРАДИ СТИЛІСТА

Стиль явище багатогранне. Зазвичай ми зосереджуємося на одязі, аксессуарах и прикрасах. Більш завзяті приділяють увагу макіяжу, зачісці і манікюру.
Але що як ми зробимо ще один крок?
Як часто ми замислюємося, а чи наш це аромат? Чи відповідає він нашему стилю і нашим цілям.
Ми звикли купувати новий парфюм, тому що він модний чи, в кращому випадку, тому що він приємний.
Підійдуть нам парфуми «як у подруги» чи «колеги на роботі подарували»?
Хто знає?

Аромат здатний розповісти про свою власницю не менше, ніж одяг чи дороге взуття. Він розповідає стильну історію на більш глибокому, інтимному рівні. Але той, хто знайшов «свій парфюм», має дуже потужний інструмент впливу на оточуючих.

Як саме? Давайте розберемося.

eva_scent_01.jpg

Вченими доведено, что запах і емоційна пам’ять тісно пов’язані.

Почувши запах свіжеспеченого хліба, ми бачимо в уяві образ весняного ранку: дорога біля магазинчика пекаря, хлопчаків, що грають у м’яч неподалеку, приємний голос продавщиці - ціле кіно.
Згадайте аромат квітучого саду, меленої кави, морозного ранку.
Перед вами одразу з’явиться цілісна картинка.

Цей ефект можна використовувати при пошуці свого стильного образу.
Пофантазуйте на тему улюбленого аромату, уявіть місце, з яким він ассоціюється, якак головна героїня цієї історії, наскільки вона близька вам?

А якщо із близьким вам стильовим напрямков ви вже визначились, то можна пійти від зворотнього, і звернутись до парфюмерії не як засобу самопізнання, але елементу, що завершить ваш образ.

eva_scent_02.jpg

В мистецтві парфюмерії прийнято виділяти кілька основних категорій: альдегідні аромати, цитрусові, шипрові, квіткові, фруктові, фужерні, зелені, шкіряні, орієнтальні, тютюнові і деревні.
Кожна із категорій має свій характер і настрій. Цим можна скористатись, коли обираєте парфуми, як елемент стильної історії. А можна, навпаки, проаналізувавши ульблені парфюмерні ноти, зрозуміти про що говорить ваш запах оточуючим.

Цитрусові аромати - свіжі та соковиті. Парфюмери надають перевагу нотам бергамоту, лимону, гіркого апельсину. Такі парфуми підійдуть людям життєрадісним, які ведуть активний образ життя. Часто до них додають квіткові та фруктові нотки, але для більш глибоких варіантіа - пряні чи деревні.

Квіткові аромати - це традиційна категорія парфюмерії. Як правило, вони будуються на нотах жасміну, троянди, гарденіі і піона. Такі аромати традиційно жіночні. Пудрові ноти додають їм витонченності.

Шипрові аромати - дуже сухі і незвичайні. Вони складаються із міксу бергамоту, дубового мха і лабданума. Це класичні інтелектуальні парфуми, часто унісекс - підійдуть як для чоловіків, так і жінок.

eva_scent_09.jpg

Морські аромати - легкі та свіжі. Вони стали можливими лише у ХХ столітті, коли була синтезована молекула калон. До неї додали масло лаванди, акорди цитрусових і альдегіди. Сьогодні ці аромати особливо популярні. Вони прийдуться до душі як людям активним - завдяки своїй свіжості, так і мінімалістам, що прагнуть чистоти та елегантності.

Східні аромати - одна із найстародавніших категорій. Парфуми створюються на пряних нотах амбри, мускуса і солодкої ванілі. Орієнтальні аромати дуже чуттєві. Вони добре підійдуть ти, хто хоче проявити свою сексуальну, фатальну сутність. При чому це справедливо як для жінок, так і чоловіків. Цікавим рішенням стане стримани стиль в одязі і чуттєва нотка східних парфумів. Але не забувайте, що такі аромати можуть бути досить важкими для оточуючих, тому використовувати іх варто дуже акуратно.

Деревні аромати - теплі і огортаючі. Для них часто використовують ноти сандалу, кедру, ветівера і моху. Раніше ці аромати вважалися виключно чоловічими, але сьогодні вони популярні і серед дівчат. Такі парфуми глибоко чуттєві, теплі і при цьому природні.

Шкіряні аромати - одні із найстаріших в історії парфюмерії. При цьому отримати шкіряну ноту і гармонійно поєднати її з іншими досить складно. Натуральні інгрідієнти, з яких отримують аромат шкіри - березова кора, ялівцева олія, стіракс, кастореум (бобровий мускус) і ладанник. Ця група ароматів звучить дорого і аристократично, але в залежності від обрамлення, може нагадувати як шкіру салону роскішного авто, так і бунтарську байкерську крутку чи зухвалі фантазії із магазину іграшок для дорослих.

eva_scent_10.jpg


Запах має величезне значення і він може стати як вашим союзником, так і грати проти вас. За допомогою парфюма можна зробити образ завершеним. І працює це як назовні, так і в середину. Відповідний аромат стане вишенкою на торті вашого іміджу. Але також він може створити захисний кокон затишку для вас, що ніби огортає вас.

Це не значить, що потрібно заливати себе парфумами, навіть якщо ви іх терпіти не можете. Часто відсутність будь-якоих парфумів - це вже історія. Історія про чистоту, чесність, простоту. До того ж в ролі аромату не обов’язково має виступати парфумована вода - це мое бути гель для душу чи лосьон.

Головне - розуміти свої цілі та свою історію!


Автор статті: 
Леся Квітка. Стиліст-іміджмейкер

Кількість переглядів:282
Оцiнити питання
Для додавання коментарів, Вам необхідно Увійти або зареєструватись.
Додати коментар
0 800 303 700*
Усі дзвінки зі станціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.

Правила використання Подарункових сертифікатів

Подарунковий сертифікат - еквівалент грошової суми (50, 100 і 250 гривень). Подарунковий сертифікат - є підтвердженням внесення авансового платежу і дає його власникові право на придбання товару в лінії магазинів EVA на суму, еквівалентну номіналу Подарункового сертифіката і в межах терміну його дії.

ПЕРЕВIРКА ТЕРМIНУ ДII СЕРТИФIКАТУ

ПЕРЕВIРИТИ СЕРТИФIКАТ