Привіт! Як планувати свій час та все встигати?

Доброго дня!

Скоріш за все, кожна з нас стикалася з такою проблемою, коли плануєш купу справ на цілий день, а в результаті не встигаєш і половини від того, що було заплановано. Або ще краще — взагалі забуваєш про плани. Насправді проблеми з тайм-менеджментом (плануванням часу) існують у більшості з нас. Пропонуємо вас декілька простих порад, дотримуючись яких, протягом деякого часу ви побачите, як ця проблема зникне сама собою.

1. Плануйте справи на завтра вже сьогодні. Зробіть свій розпорядок дня та намагайтеся його дотримуватися. Тут мають бути враховані не лише справи, але і розписаний час, котрий виділяється на кожну з них. Спочатку таке планування вам може здатися дуже складним, але вже через тиждень ви побачите, що маючи план роботи, можна встигати набагато більше.

2. Досить часто причиною таких проблем може стати відволікання на дрібниці. Навчіться говорити «ні» неважливим дрібницям, котрі відбирають ваш час. Ваш розпорядок дня можуть порушити лише термінові і вкрай важливі справи, або серйозне доручення від шефа. Все інше — дрібниці, оминайте їх.

3. Навчіться правильно розставляти пріоритети: дрібні нетермінові справи можна перенести на завтра, якщо сьогодні на вас чекає велика робота над серйозними справами.

4. Не менш важливим є і порядок довкола вас: позбавтеся від усього зайвого, наведіть лад у своєму комп’ютері, на робочому столі, у листах та на поличках шаф. Керуйте своїми речами так, щоб вам було зручно працювати.

5. Використовуйте сучасні досягнення та повикидайте розклеєні стікери. Заведіть електронний календар у комп’ютері та налаштуйте його так, як вам буде зручно. Так можна легко та швидко встановити нагадування, вести базу даних контактів тощо.

6. Дотримуйтесь робочого графіку: якщо ви працюєте з 9 до 18, це означає, що до 18:00 ви маєте завершити усі свої справи. Так, іноді бувають ситуації, коли приходиться затримуватись, але це скоріш виключення з правила, а не шкідлива звичка.

7. Якщо у вас є помічники, делегуйте частину повноважень їм. Нічого страшного, що вони працюють не в вашому стилі, адже це не привід звалювати на себе весь обсяг роботи. Мова йде не про перекладання своїх обов’язків на інших, а про правильний розподіл роботи в колективі.

8. Планування відпочинку не менш важливе, аніж планування роботи. Таким чином, ви зможете урізноманітнити своє дозвілля та більш якісно відпочивати. Це також відображується на якості роботи.

Кількість переглядів:78
Середня оцiнка: 5
Оцiнити питання
Для додавання коментарів, Вам необхідно Увійти або зареєструватись.
Додати коментар
0 800 303 700*
Усі дзвінки зі станціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.

Правила використання Подарункових сертифікатів

Подарунковий сертифікат - еквівалент грошової суми (50, 100 і 250 гривень). Подарунковий сертифікат - є підтвердженням внесення авансового платежу і дає його власникові право на придбання товару в лінії магазинів EVA на суму, еквівалентну номіналу Подарункового сертифіката і в межах терміну його дії.

ПЕРЕВIРКА ТЕРМIНУ ДII СЕРТИФIКАТУ

ПЕРЕВIРИТИ СЕРТИФIКАТ